Aug 28, 2005

JET SKI !!!

I did some cool stuff today!!! I went on a jet ski!!!
It was sooo scary but also sooo exiting!! you need to have a license to drive so i rode on the back of my friend's boss; one was a very safe driver, and the other very crazy driver.
My first ride was the safe one so it was good for the start. After that, i went on the crazy one, which was really really scary. too scary. He went up to over 100 km/hr and sometimes turned suddenly which made me so hard to hold on. i was desperately trying not to fall off.
Damn, that was so fast and thank god i didn't fall off! my throat hurts from screamming too much :(
We did BBQ after that and then Banana boat!! I didn't want to do that but everyone made me to do it so I had to... :( I was sooo scared. and the driver was that crazy driver. oh, no...
As from a result, I fell off twice (that hurt so much!!), could't do it any more (no energy) and gave up. Another 3 people were with me but they were tough! i like the ride but hate when I fall cause it hurts so much. I hit my head and side stomach on the water today...
well, I guess it depends on the driver. if the driver's nice, he/she won't try to make you fall off.

It's the last weekend of August! Time flies so fast... Summer is almost over guys.

 ↓私が乗ったジェットボート

今日は超楽しいことをした!初めてジェットスキーした!
すごく怖かったけど楽しかった~!!ジェットスキーは免許がいるので知り合いの後ろに乗っけてもらった。ひとりはすごく安全運転の人で、もう一人は超こわいの。最初が安全運転の人だったからよかったけどCrazy DriverはほんとCrazyだった。もう100キロ以上でてるし、ときどき急に曲がったりして私を落とそうとするの。。ほんと怖すぎた。落とされないよう
つかまってるのに必死だった。ほんと落とされなくてよかったぁ。叫びすぎて喉が痛い。。

お昼はBBQしてそのあとバナナボートした!!これも初めてで、やりたくないって言ってんけど無理やり乗らされた。。(;_ ;) しかもドライバーはあの乱暴運転の人だったし。。
結果からいうと、2回落ちてもう体力限界でギブアップした。しかもまじ痛いし。超スピードで落ちると
水面に体をぶつけていたい。今日は頭と横バラを打ちました。
もう絶対やりたくないって思ったけどドライバーによるかな。バナナボート自体は楽しいし☆

8月最後の週末。時が経つのは本当に早い・・・。もう夏も終わりだよー。

3 comments:

Anonymous said...

jet skiing! i've always been too much of a wimp to do something like that, hehe. i bet it was fun though! ^^

Anonymous said...

こんばんは~
Jet Skiってすごく激しいなのだね。
うーん、僕がやりたくなったのは多分2年前かな…でも今まで一度やったこともない…泳げない僕にとってはちょっと怖いなあ…
Mayuさんは、またやろうとか、思ってます?(^-^)

☆Mayu☆  said...

ジェットスキーはほぼ落ちないよ!安定感あるし、相当暴れなきゃ落ちない。私も免許とりたくなってきたわ~
ジェットは絶対やります☆バナナボートはわからんけど。。