Oct 23, 2009

My recent appetite...

Seasonal Japanese dishes.
You can eat all of them, leaf shaped carrot, rice wheat shaped popcorn... it's art.



Wine I bought in Paris 5 years ago. It tasted fantastic.
French in Kyoto style.


4 comments:

Aki said...

まゆ、かなり美味しそうなもの食べてるね。
やっぱり日本食っていいよね。
目と舌で楽しめるもんね。
あと1ヵ月もないよ、繭に会えるまで!!!!
今からかなり楽しみにしてるよ☆
いっぱいいっぱい語ろうね。
エミも来れるみたいだし。
今週末はHalloweenだから思う存分Party楽しみます!
仕事忙しいけどお互いマイペースに頑張ろうね。
日本が恋しい今日この頃。

あき

Kristi said...

Mayu!! How have you been girl? I suddenly thought about you tonight and looked high and low for your blog address. Whoa you've been jetsetting! Would love to catch up and hear what you do for work etc. Looks like you're doing great!! =)

☆Mayu☆  said...

Aki,

日本って何でもおいしいよね。安いものから全てここまでおいしいのってやっぱ日本しかないよね。海外ではだいたい「値段=おいしさ」だもんね。
もうすぐ会えるね!!楽しみにしてる♪ Missing you!

☆Mayu☆  said...

Kristi,

Is that you..? Hey, long time! Great to hear from you:) How have you been? I'm doing great, enjoying work, travelling, tokyo life etc. How's your life? Would love to hear your updates. Let me know!

Mayu